Pomoc
Każdy użytkownik płatnej wersji w razie napotkania jakiś problemów z programem może zadzwonić na numer 502 107 188, aby uzyskać informację jak dany problem rozwiązać. Można także wysłać informację z pytaniem na maila
Warto pamiętać, że każdy z programów posiada roczny bezpłatny okres w jakim możemy za darmo ściągać uaktualnienia do programu. Być może dane uaktualnienie spowoduje zniknięcie problemu. Warto też w razie problemów z skorzystaniem z jakiś funkcji sięgnąć do podręcznika, który jest razem z programem, ale też i najnowsza i najbardziej aktualna wersja podręcznika znajduje się na stronie Podręcznik.
Zachęcamy też do wysyłania maili z uwagami na temat działania programu. W takim mailu należy zawsze podać wersję używanego programu a także datę wydania. Te informacje można znaleźć w menu Pomoc -> O programie w danej wersji programu. Ułatwi to zidentyfikowanie problemu.
Tu są zamieszczane odpowiedzi na najbardziej popularne pytania zadawane w mailach:
- Jak skasować dokument w programie (np fakturę sprzedaży)
- Jak dodać nowe stanowisko w wersji sieciowej
- Jak zainstalować program MR_FAKTURY_PRO na OSX El Capitan
- Jak zainstalować mr_faktury_pro na iMac.
- Jak utworzyć wzór faktury dla konkretnej firmy
- Jak dodać drugą firmę do obsługi na danym komputerze
- Jak dodać obsługę odwrotnego obciążenia VAT
- Podzielna Płatność (Split Payment) od 1 listopada 2019
- Jak uaktualnić program z wersji start lub darmowej do wersji pro
- Inny nabywca i odbiorca na fakturze.