Procedura zamówienia programu jest bardzo prosta. Wystarczy wysłać maila na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z danymi firmy oraz wpłacić odpowiednią kwotę na konto

50 10205558 1111113415000048

MR_FLASH - Mirosław Rogula
ul. Sadowa 9b
42-677 Czekanów

Szczegółowa procedura zakupu znajduje się na stronie kup program

Przy zakupie programu użytkownik uzyskuje możliwość rocznego bezpłatnego uaktualniania programu. Cena uaktualnień zależą od czasu jaki minął od chwili zakupu licencji lub uaktualnienia.

Ceny obowiązują zawsze na najnowsze wersje programów

 

Cennik produktów
Program zawartość cena
netto
cena
brutto
 
mr_faktury_pro licencja mail 150 zł 185 zł
wersja jednostanowiskowa
 

mr_faktury_pro uaktualnienie do 3 lat

od chwili zakupu licencji lub uaktualnienia

licencja mail 75 zł 92,25 zł
wersja jednostanowiskowa
 

mr_faktury_pro uaktualnienie do 5 lat

od chwili zakupu licencji lub uaktualnienia

licencja mail 100 zł 123 zł
wersja jednostanowiskowa
 

mr_faktury_pro uaktualnienie powyżej 5 lat

od chwili zakupu licencji lub uaktualnienia

licencja mail 130 zł 159,90 zł
wersja jednostanowiskowa
 
 
mr_faktury_start licencja mail 50 zł 62 zł
wersja jednostanowiskowa
 
 
mr_faktury_PRO instrukcja
110 str
50 zł 62 zł
instrukcja
 
mr_usługi_cykliczne licencja mail 150 zł 185 zł
wersja jednostanowiskowa
 
 
mr_faktury_PRO sieć 3
licencja
instrukcja

450 zł 554 zł
wersja sieciowa 3-stanowiskowa
 
mr_faktury_PRO sieć 6
licencja


800 zł 984 zł
wersja sieciowa 6-stanowiskowa
 
mr_faktury_PRO sieć 10 licencja


 1000 zł    1230 zł 
wersja sieciowa 10-stanowiskowa
 
mr_księga licencja mail  100 zł 123 zł
wersja jednostanowiskowa
 
Usługa zdalnej instalacji/uaktualnienia   50 zł 61.50 zł

Uwaga - duże zniżki do 90% dla instytucji edukacyjnych oraz uczelni. Celem uzyskania informacji w takim przypadku należy wysłać maila lub zadzwonić na numer 502 107 188

Licencja email - jest to licencja wysyłana za pomocą emaila do kupującego w formacie PDF. W ten sam sposób jest wysyłana faktura. Zalecane jest wydrukowanie tych dokumentów celem posiadania dowodu zakupu w przypadku jakiejś kontroli. Do obsługi plików w formacie PDF można sobie zainstalować darmowy program ACROBAT READER, który można pobrać ze strony www.adobe.com W przypadku chęci otrzymania dokumentu w innym formacie (np JPG lub HTML) należy to zaznaczyć w mailu.

Zgodnie z aktualnymi przepisami odnośnie faktur VAT dopuszczalne jest przesyłanie faktur VAT za pomocą maila bez podpisu elektronicznego.

Osoby, które chcą otrzymać fakturę oraz CD powinny zamawiać licencję z CD. Należy do niej dodać 20 zł brutto do ceny programu. Jednak ta wersja jest identyczna jak te dostępne na stronie.

Koszt uaktualnienia wersji sieciowej jest 50% ceny nowej wersji do 3 lat od chwili zakupu nowej wersji lub uaktualnienia. Gdy jest to okres dłuższy należy poprosić o dokument proforma gdzie będzie odpowiednia cena uaktualnienia.