Baner

Cennik

Procedura zamówienia programu jest bardzo prosta. Wystarczy wysłać maila na adres poczta@faktury-ok.pl z danymi firmy oraz wpłacić odpowiednią kwotę na konto

Uwaga nastąpiła zmiana numeru konta! 

PKO BP SA  konto nr 92 1020 2401 0000 0102 0658 1955

MR_FLASH - Mirosław Rogula
ul. Sadowa 9b
42-677 Czekanów

Szczegółowa procedura zakupu znajduje się na stronie kup program

 

Koszt uaktualnienia zależy od tego, kiedy się kupiło ostatnią licencję (lub uaktualnienie) 

Przy zakupie programu użytkownik uzyskuje możliwość rocznego bezpłatnego uaktualniania programu.

Ceny obowiązują zawsze na najnowsze wersje programów

 

Cennik produktów
Program zawartość cena
netto
cena
brutto
 
mr_faktury_pro licencja mail 180,49 zł 222 zł
wersja jednostanowiskowa
 

mr_faktury_pro uaktualnienie, jeśli nie minęło jeszcze 2 lata

od chwili ostatniego zakupu licencji lub uaktualnienia

licencja mail 90,24 zł 111 zł
wersja jednostanowiskowa
 

mr_faktury_pro uaktualnienie, jeśli nie minęło 3 lat

od chwili ostatniego zakupu licencji lub uaktualnienia

licencja mail 121,95 zł 150 zł
wersja jednostanowiskowa
 

mr_faktury_pro uaktualnienie, jeśli nie minęło 5 lat a minęło 3 lata.

od chwili ostatniego zakupu licencji lub uaktualnienia 

 

licencja mail 150 zł 185 zł
wersja jednostanowiskowa
 
 
mr_faktury_start licencja mail 60 zł 73,80 zł
wersja jednostanowiskowa
 
 
       
 
 
mr_usługi_cykliczne licencja mail 180.49 zł 222 zł
wersja jednostanowiskowa
 
 
mr_faktury_PRO sieć 3
licencja
instrukcja

500 zł 615 zł
wersja sieciowa 3-stanowiskowa
 
mr_faktury_PRO sieć 6
licencja


900 zł 1107 zł
wersja sieciowa 6-stanowiskowa
 
mr_faktury_PRO sieć 10 licencja


 1200 zł    1476 zł 
wersja sieciowa 10-stanowiskowa
 
mr_księga licencja mail  120 zł 147,60 zł
wersja jednostanowiskowa
 
Usługa zdalnej instalacji/uaktualnienia   60 zł 73,80 zł

Uwaga - duże zniżki do 90% dla instytucji edukacyjnych oraz uczelni. Celem uzyskania informacji w takim przypadku należy wysłać maila lub zadzwonić na numer 502 107 188

Licencja email - jest to licencja wysyłana za pomocą emaila do kupującego w formacie PDF. W ten sam sposób jest wysyłana faktura. Zalecane jest wydrukowanie tych dokumentów celem posiadania dowodu zakupu w przypadku jakiejś kontroli. Do obsługi plików w formacie PDF można sobie zainstalować darmowy program ACROBAT READER, który można pobrać ze strony www.adobe.com W przypadku chęci otrzymania dokumentu w innym formacie (np JPG lub HTML) należy to zaznaczyć w mailu.

Zgodnie z aktualnymi przepisami odnośnie do faktur VAT dopuszczalne jest przesyłanie faktur VAT za pomocą maila bez podpisu elektronicznego.

Osoby, które chcą otrzymać fakturę oraz CD powinny zamawiać licencję z CD. Należy do niej dodać 40 zł brutto do ceny programu. Jednak ta wersja jest identyczna jak te dostępne na stronie.

Koszt uaktualnienia wersji sieciowej jest 50% ceny nowej wersji do 2 lat od chwili zakupu nowej wersji lub uaktualnienia. Gdy jest to okres dłuższy należy poprosić o dokument proforma, gdzie będzie odpowiednia cena uaktualnienia.